Case: Maxa lärandet på jobbet - Colearn

Bella Funck och Sveinung Skaalnes, learning strategists & cofounders Colearn

T3


Förmågan att skapa ett effektivt lärande är en konkurrensfördel för både företag och människor. Problemet är att fokuserat lärande fortfarande ofta bara sker en eller några gånger per år, vanligtvis i ett traditionellt kursformat som visat sig ha en låg inverkan på det vardagliga arbetet. För att hålla jämna steg med en snabb utveckling måste vi istället integrera lärandet i ett naturligt flöde, vilket i sin tur kräver en ny syn på lärande, nya tankesätt och nytt beteenden.

Lyssna till Bella Funck och Sveinung Skaalnes, learning strategists & cofounders Colearn, hur de har hjälpt Spotify att låta sina medarbetare ta ansvar för sitt eget lärande och öka deras förmåga att aktivt lära sig.

 

Du måste boka plats på denna programpunkt. Det gör du genom att klicka här»
Observera att du måste ha en biljett till EdTech Sweden samt skapat konto i vårt biljettsystem för att kunna boka en plats.
Begränsat antal platser, först till kvarn.

T3